onsdag 18. april 2012

Award og sofa-hjørnet

Jeg har fått en award fra to bloggere.

Reglene for awarden er å linke til den du fikk den av, svare på 5 spørsmål og sende den videre til 5 andre bloggere med mindre enn 100 følgere.
Spørsmål 1:
Hvorfor begynte du å blogge?
Ei venninne hadde en interiørblogg. Nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo finne ut mer om dette med interiørblogging. Du verden, så mye inspirasjon og mange herlige blogger/ bloggere det er her inne i Blogglandia! Jeg ville også være med, så da begynte jeg å blogge.

Spørsmål 2:
Hvilke blogger følger du?
Stort sett interiørblogger.
Spørsmål 3:
Favoritt farge?
Blå.
Hvit base og noen svarte kontraster.
Ellers begynner grønn å klatre oppover på lista over fine farger.

Spørsmål 4:
Favoritt film?
Den grønne mil.
Har sett filmen mange ganger, og synes den er like bra enda.

Spørsmål 5:
Hvilket land drømmer du om å besøke?
Jeg drømmer om å besøke flest mulig land.
Om jeg må velge ett kommer India høyt opp på lista.
Om noen år (når prinsene har blitt litt større) har jeg lyst til å oppleve India med et innlagt besøk hos fadderbarnet mitt.
Tusen, tusen takk for awarden:
og
!
Koselig
*smiler*

Jeg vil sende awarden videre til alle som har lyst til å ta den imot.
(Enkelt og greit.)
Dagens bilder er fra hjørnet i stua.
Det gamle baderoms-speilet får fortsatt ligge på hjørnebordet.
Synes fargene på denne phalanopsisen bare er så fine...

Klem

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med award :)

    Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

    SvarSlett
  2. Så gøy med award, gratulerer!!
    Liker både speilet og orkideen jeg!

    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)