torsdag 26. april 2012

One-piece

Jeg har en egen evne til bare å kaste meg uti ting;
litt sånn som Pippi:
det har jeg aldri gjort før
... så det kan jeg helt sikkert.
Dermed begynte jeg å sy en one-piece.
Det gikk overraskende ganske greit.
Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er sidene som ble litt skeive når jeg sydde i glidelåsen,
men det er notert bak øret,
og skal ikke skje igjen.
Den er sydd i et herlig mykt fleece-stoff.
Lille prinsen ble i alle fall strålende fornøyd.
Det var med nød og neppe han ville ta den av seg når han skulle sove.
- Og det er jo et godt tegn...
Klem


P.S! Denne passer vel godt i dag:

3 kommentarer:

  1. så flott. Kunne ønske jeg kunne sy. Stilig med lynetmerket :)
    Jeg har en giveaway fortiden, ta gjerne en titt
    http://lenejansen.blogspot.com/2012/04/giveaway.html

    SvarSlett
  2. Å fin den ble!!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så tøff den ble med bilmerke på, og nydelig farge, fleecen er jo supermyk så denne skjønner jeg han ikke ville ta av seg igjen hehe :)

    Klem :)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)