søndag 27. mars 2011

"Nye" lysestaker

Ved hjelp av en boks spraylakk har jeg fått nye lysestaker i hus.
*smiler*
Utgangspunktet var noen messingstaker som rett og slett begynte å se litt slitne ut.
Er veldig fornøyd med make-overen.
Lysestakene ble rett og slett mer anvendelige.
Den trearmede har fått plass på bordet i sofahjørnet sammen med en bukett ranunkler.
Jeg blir rett og slett glad av å se på disse herlige blomstene.
Kan det bli mer vår enn dette?
En slitsom jobbehelg er endelig over.
Så nå er jeg klar for en ny uke med nye muligheter.
Hører rykter om regnvær til uka,
men det vil jeg ikke forholde meg til.
Jeg vil ha SOL!!!
Ønsker deg uansett en herlig uke!
Klem

6 kommentarer:

  1. Så vakre farger du har satt sammen her. Virkelig fint og vårlig.
    Ha en fin uke! :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige ranukler- og lysestaken ble jo knallfin! Har prøvd å spraye en messinglysestake jeg også, men den "boblet" seg på en måte.... Lurer på hva jeg gjorde feil....Jeg vil også ha VÅR!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Så fin lysestaken ble! :) -og nydelige ranunkler! :)
    Ha ei flott uka (forhåpentligvis med masse sol;))
    -synnøve-

    SvarSlett
  4. Spraylakk er en helt genial oppfinnelse, tusen takk til det lyse hodet som gjorde det mulig for oss med slike make-overe!! Lysestaken ble så nydelig:) Herlige farger og deilig vårstemning her hos deg, la oss håpe det blir tilfellet for den kommende uken også:)
    Fin uke til deg♥
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fine!! Utrolig hvor langt en kommer med spraylakk, hihi! Herlige ranunkler, en av mine vårfavoritter det! Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  6. Hei Jijji
    Sprayboks er en genial oppfinnelse :) hva vi ikke kan gjøre med den! Lysestakene ble kjempefine, og nydelige ranunkler ღ Herlig innlegg under her også, så nydelig eggeglass med karse, og flotte gule påskeliljer… Herlig med blomster i hus :) Ønsker deg en fortsatt fin, fin uke – kos deg masse – og så håper jeg våren er like rundt hjørne :) Klem fra Mette

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)