søndag 11. juli 2010

Endelig ny seng til prinsen

Tre uker (!) har jeg ventet på sengehesten fra Bohus.
Men nå er endelig sengen satt opp -med sengehest.
Se forresten ekstra nøye på sengehesten; det er nemlig jeg som har skrudd har den sammen.
Jeg er knallfornøyd med sengen.
Stoooor og fin er den med mye oppbevaringsplass.
Jeg var veldig spent på hvordan lille prinsen ville takle overgangen fra sprinkelseng til stoooor (90x200) seng.
Men det gikk over all forventning; lille prinsen er superfornøyd med og superstolt av sin nye seng.
Han er liksom blitt stor gutt nå.
Den herlige wallstickersen har jeg vunnet i en give away hos Hilde Heimdal.

I går var vi i 30-års lag og sommerfest.
Veldig koselig!
I den anledning hadde jeg sydd en pute til jubilanten;
Med håndbroderte detaljer.

Ha en strålende sommeruke!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så fin seng! Og herleg med den stickersen over:)) Kan tenke meg det er stas for prinsen din å sove i stor seng ja;)
    Heldig jubilant som fekk den puta! Kjempefin! Og takk for tips ang Danmark under her. Kunne veldig godt tenkt meg ein Danmarkstur. Vi får sjå neste år. Om to veker reiser vi ei veke til England. Og kanskje ein sydentur til hausten, viss sommeren fortsatt uteblir her på vestlandet;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Flott seng prinsen har fått, tipper han er kjempestolt. Bra med mye oppbevaringsplass.
    Stickersen over var herlig.
    Nydelig pute du hadde sydd.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag og en ny fin uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Fine senga til den store gutten:) Og veldig koselig med den stickeren over:)
    Tenker det var en fornøyd jubilant som fikk den fine puta, jeg er bare så misunnelig på syegenskapene dine!!
    Ha en nydelig kveld:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Sååååå uruleg fin seng!Å såååå fint pynta av ei slik flink mamma;)

    Ønskar deg ei fin ny veke med håp om sommarglede:)

    Vi reiser til Danmark på torsdag!
    Og gleda meg enda meir av å innlegget ditt nedom;)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  5. Fiiiine sengen, og aldeles nydelig med stickersen i hodeenden!

    KlemKlem.

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)