lørdag 31. juli 2010

Sommergave og god morgen

Jeg har fått sommergave av kjære herr Jijji og lille prinsen:)
Salatbestikk fra Grand Cru, Rosendahl.
Jeg liker Grand Cru-serien så godt; enkelt og pent design.
Tror jeg ønsker meg hele serien:)

Mens jeg lagde frokost, fant lille prinsen på eget initiativ frem støvsøgeren.
Han tok ut barnesikringen av stikkontakten, satte i støvsugeren og tok en runde både i stue og kjøkken.
Han var utrolig søt der han jobbet rundt med støvsugeren.
Jeg håper denne iveren etter å hjelpe og glede mamma fortsetter i maaaaaange år:)

Nå koser vi oss med barne-tv.
Deilig med en rolig morgen.

Ha en fiiiin lørdag!
Klem

7 kommentarer:

  1. ååå slike morgninger er bare fantastiske, bare nyte en stille og rolig morgen. Vakkert salatbestikk du har fått og heldig du er som får sommergaver, hihi:) Ønsker deg en videre fin lørdagsmorgen. jeg og prinsessa stod faktisk nettopp opp, vi sov visst lenge idag!! Klem Monica

    SvarSlett
  2. Flinke, lille gutten da:) Veldig greit for mammaer å få litt hjelp med husarbeidet, krysser fingrene for at arbeidslysten holder seg:) Nydelig salatbestikk, Grand Cru er bare så elegant!
    Ha en flott lørdag, kose deg i helgen:)
    Klem, Randi

    SvarSlett
  3. Så herlig!!!
    Må ha vært en fantastisk lørdags morgen hos dere:) Det salatbestikket var kjempefint!
    Kose dere videre, og ha en fantastisk helg!:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig salatbestikk! - dette kunne jeg godt tenke meg... det eneste jeg har er et par i hvit plast. Tusen takk for tips :) Ønsker deg en fortsatt fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Jeg fikk også kjøpe meg et fint salatbestik nylig (halv pris!). Hadde brukt plast i årevis. En blir litt husblind; de fungerte jo, men passet kanskje ikke helt oppi den fin glassbollen min.
    Forøvrig var jeg på Villa Midtåsen i Sandefjord idag, - hjemmet til Anders Jahre. Interessant sted, men litt "ruskete" og shabby ute, synes jeg. Men området rundt var jo også flott, så det er ABSOLUTT verdt et besøk. Skal lage innlegg om det, tror jeg.
    Kos deg i regnet.

    SvarSlett
  6. Så snille da, var jo kjempefint bestikk:):)
    det fortjente du helt sikkert:)

    Ønsker deg en flott helg videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Grand Cru er herlig : ) Flott bestikk!
    Ha en fortsatt god helg : )
    Busteklem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)