tirsdag 27. juli 2010

Gelélys

Rydder i hobbyskapet mitt om dagen - som bokstavelig talt buler.
-Og enda har jeg ikke plass til på langt nær alt hobbystæsjet mitt.
Jeg er av typen som synes ALT er moro og lett lar meg inspirere.
Når man da skal ha alt som er moro sier det seg vel selv at det gjennom årenes løp samler seg opp betraktelig med mengder av stæsj.
Jeg har omsider innsett at jeg bør lære meg kunsten å begrense meg.
Jeg kan rett og slett ikke gjøre alt.
Så nå skal jeg altså gjøre et forsøk på å minke mengden min av stæsj.
For en del år siden var det veldig moro å lage gelélys.
Oppi disse lysene skulle man gjerne putte oppi blomster, sand og skjell, glitter og  hva man ellers måtte finne på.
I mitt bulende skap fant jeg flere lysglass, veker og et par bokser med lysgelé.
Jeg har nå kvittet meg dette stæsjet i skapet mitt ved å bruke det opp.
Resultatet er jeg veldig fornøyd med.
Jeg har pyntet lysene med blonder og papirblomster.

Tuddelidu!

Klem

6 kommentarer:

  1. Nydelig, så lekkert det ble med blonde og blomst.
    Kjenner meg igjen med det å ha lyst til og prøve alt (har vanskelig for å begrense meg).
    Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. De ble jo kjmpe søte!!! Kjenner til problemet med å ha for mye stæsj. Jeg dreiv en hobbybutikk for noen år siden. Og da måtte man jo teste ut alt og lage masse modeller til butikken. Så jeg har hele kjeller'n full hehe...

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  3. Søte!! Har også en del hobbyting, men ikke nok enda.
    Så du får bare prøve å selge noe på bloggen, hvis det er noe du vil bli kvitt ;P

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Kjenner meg igjen ja... Gelelys har jeg aldri prøvd meg på og nydelig var de!
    Den clafoutisen din ser fryktelig fristende ut altså...

    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  5. Stilrene og nydelige !!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Disse ble jo bare knall! Kjempesøte!
    Vi er nok mange som kjenner oss igjen i det med å ville prøve alt.... i allefall jeg :)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)