tirsdag 3. mai 2011

Flygel i hus

I anledningen sin 3-års dag i helgen fikk lille prinsen utrolig mye fint.
Én av mine favoritter var dette nydelige flygelet.
Har aldri sett noe liknende før;
et mini-mini-flygel i svart pianolakk med notestativ og en bitteliten søt krakk.
Så gjenstår det å se om det var denne gaven som skulle til for at vi i dette huset skulle oppfostre en ny virtuos på tangenter.
t
En sjarmerende sak er det uansett.

*
Har du lyst, har du lov
til å delta i PIF'en nedenunder.

Klem

4 kommentarer:

  1. "Jøje meg," tenkte jeg, "gir de treåringen et helt flygel i bursdagsgave!?", hehe. Men når jeg så bildet under, så himlet jeg ikke med øynene lenger, hihi. Så fantastisk flott gave! Håpe treåringen oppdager gleden ved å spille et instrument når han får lekt seg på dette :-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig!! Jeg har heller ikke sett noe lignende før. Fantastisk!! Tipper gutta i huset her hadde blitt helt i hundre, hos mamma og pappa er nemlig å spille piano noe av det aller gøyeste de gjør. -Med eller uten mormoren;)
    Ha en fin kveld, og gled deg til mye vakker musikk i tiden framover:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Har heller aldri sett et slikt mini mini flygel ! Herlighet så skjønt :)

    SvarSlett
  4. Noe så stilig!!! Gleder meg til fremtidig konsert, hihi! Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)