mandag 2. mai 2011

Pay it forward

Jeg har vært så heldig å bli trukket ut til å bli med på en pay it forward.
Pakker er alltid moro
-både å få og gi.
Før helgen fikk jeg PIF-gaven fra Marya.
Jeg ble sååå glad!
Den passer perfekt:)
Kan nesten ikke vente med å komme i gang å ta i bruk alle tingene til nye prosjekter.
Tusen takk, Marya!

Nå har du mulighet til å bli med på PIF'en;
legg igjen en kommentar under dette innlegget
så trekker jeg ut tre heldige fredags kveld som får en pakke i posten.
De som får pakke,
trekker ut tre som de sender videre igjen til.
Pakkeleker er moro:)

Klem

3 kommentarer:

  1. Ja det var en fin å innholdsrik pakke.

    SvarSlett
  2. Så fin pakke. Pakkelek er veldig gøy og jeg har veldig lyst til å bli med. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du likte gaven :)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)