fredag 9. april 2010

Frustrert

Har ikke skrevet innlegg på et par dager grunnet en studieoppgave jeg har jobbet med. Jeg har blitt helt hekta på blogglandia. Bare MÅ innom for å sjekke de oppdaterte bloggene på bloggrollen min. Det er jo SÅ mye fint og inspirerende som legges ut hele tiden! Da er det KJEMPEFRUSTRERENDE (!!!!) å måtte være disiplinert og la bloggen ligge og heller skrive på oppgaven. Skatterett og næringsbeskatning er sikkert spennende nok, men det frister MYE mer å sy, male, strikke, dekorere, dille og kose seg i blogglandia! Sukk...


Oppgaven ble levert i går - et kvarter før fristen gikk ut. Jeg har en egen evne til å melde meg på alt, og det kan jo til tider bli ganske hektisk med full jobb, mammarollen, diverse verv og fem eksamener dette semesteret. Nå merker jeg at jeg gleder meg til siste eksamen er ferdig i midten i mai. Da kan jeg virkelig slippe kreativiteten løs med god samvittighet med malekost, hagespade, strikkepinner, saks og limstift, symaskin og ellers det som måtte dukke opp på min vei...

I dag har jeg fridag. Har blitt noen svært lange netter den siste uka for å få ferdig oppgaven til tide. Så i dag har jeg sovet leeeeeenge med god samvittighet og slappet av ute i sola med et blad. DEILIG!!!
Leste nr. 14 av KK og føler meg veldig inspirert. Så nå har jeg lyst på glasstak på leveggen vi skal bygge, prøve en oppskrift med pestofyllt kylling med pasta, holde høner (levende) i hagen neste sommer og dra til Amsterdam for shopping og kafékos. Herr Jijji himler lett med øynene når jeg sprudler over og forteller ham om alle idéene, og lurer vel i sitt stille sinn på hvordan han skal få meg til å slutte å lese alle disse bladene som fyller meg opp med alle disse påfunnene mine...


I ettermiddag skal vi på boligmessen, og jeg er klar for en stor dose enda mer inspirasjon.

Jeg har vært så kjempeheldig å få en award. Føler meg beæret. Mer om den i et innlegg i kveld!
I dag skal jeg la studiene ligge og bare kose meg.

Tuddelidu!

3 kommentarer:

  1. Kjenne meg veldig igjen. Eg og er hekta på Blogglandia. Utruleg mykje inspirasjon å hente:) Også har eg ein lei tendens til å ville så altfor mykje. Men tida strekk berre ikkje til!
    Lykke til med oppgåva og eksamenane!
    Nyt fridagen din!:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med innlevert oppgave!! Helt imponert over at du klarer å få ting til å gå opp, ikke så reint få baller du har i luften. Du må jo være kjempestrukturert og superdisiplinert!! Godt jobba:)

    Ønsker deg en strålende helg, kos deg masse!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Du må være utrolig flink som klarer å holde deg unna;-) Så får du jo heller ta igjen litt nå som oppgaven er levert! Selvom det høres ut som du har masse annet å ta det av også=)

    Haha, kjenner meg igjen i din kjære. jeg KAN IKKE lese blader. Får så masse ideer og inspirasjon og begynner på så mye at min kjære blir svimmel bare av snakkingen og planleggingen min;-)

    Ha en duper helg!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)