lørdag 24. april 2010

Nettbutikk-tips!

Maken til service skal man lete lenge etter...
Jeg sendte et spørsmål om mål på et par wallstickers til Hilde, og jeg overdriver IKKE når jeg sier at jeg fikk svar etter maks 2 minutter.
Jeg har kikket litt og lurt på å kjøpe meg noen wallstickers.
Hilde har et STORT utvalg, og hun lager også en del selv.
Butikken har også mye annet fint.
I går sendte jeg en bestilling på noen wallstickers og litt annet smått.
Jeg gleder meg MASSE til pakken kommer i posten.
Men jeg kan allerede nå si at dette ikke blir siste gangen jeg handler hos Hilde Heimdal.
Har du lyst til å ta en titt, kan du se her.

Tuddelidu!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips! :) Eg er veldig glad i Wallstickers, har vore innom bloggen hennes før;) Og tusen takk for medfølelse ang tett kloakk. Vi visste at dette måtte gjerast, men hadde jo eit håp om å få det gjort før det gjekk seg tett! Det positive er at no MÅTTE vi begynne på det. Så no er vi i gong..og dette betyr at vi kan begynne på uteplass og garasje og;) Gjelde å sjå det positive i det lange løp;)(men må seie de er litt kjedleg å flytte inn på jenterommet mitt igjen..;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. HEI♥
    Ja,ho er ei super dame:)
    Kjempe flink også:)Eg har faktisk vunne to veggteksta av ho:)Er så fornøygd med dei:)
    Ho sel også mi mammas bilder i sin nettbutikk.
    Masse lekkert nedover her hos deg♥
    God laurdagskveld♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)