lørdag 27. mars 2010

Carpe Diem og god påske!

I en stille periode på jobben i dag tok jeg meg en liten shoppingrunde. Jeg er ikke så veldig glad i gult, men synes likevel det er litt koselig med litt gult i påsken. Jeg kunne godt tenke meg en voksduk til spiseplassen vår, og har et veldig klart bilde av hvordan den skal se ut; lysegul (knallgul blir lissom litt mye) med hvite prikker. Det kan vel ikke være for mye forlangt i disse påskegule tider med et sånt ønske? Så jeg trasket med godt mot rundt i diverse butikker på jakt etter duken min. Men du verden så vanskelig det skal være å finne noe når man på forhånd har bestemt seg for hva man vil ha... Så ny voksduk til påske ble det ikke på meg i dag.
Men! Sannelig fant jeg ikke mye annet fint jeg ikke klarte å la være å kjøpe. På Princess fant jeg blant annet en nydelig pute med teksten Carpe Diem. Den måtte jo bare bli med hjem.
Synes den tar seg godt ut i sofaen min.
På Kremmerhuset fant jeg mye fint, og tro det eller ei; nok en full pose ble med ut av butikken. Jeg kom blant annet over denne søte bollen som vil passe utmerket til min enda ikke oppdagede gule voksduk med hvite prikker:


Det er nå blitt litt påske på spiseplassen vår likevel - selv om jakten på duken min var mislykket.
Nå skal jeg fylle påskebollen min med påskesnop, tenne masse stearinlys og slukke alle lys en times tid.
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

2 kommentarer:

  1. Kjenner til det du bekriver du! Er fryktelig vanskelig å finne noe om man har bestemt seg på forhånd for hvordan det skal se ut.. meeen, du vet at de har gul voksduk med prikker på stoff og stil eller? Kanskje ikke helt lysegul og prikkene er kanskje mer som rundinger(?).. men du har herved fått tipset ;0)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Wreeel, den puten var jo akkurat noe sånt jeg har sett etter!!!=) *LØPE på princess i morgen*
    Kjempekoselig og fin blogg du har!

    God påske klem fra Lykkeliten=)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)