torsdag 18. mars 2010

Tid for te

Har vasket noen vinduer i stua i dag -og det trengtes! Jeg har  nemlig en liten prins og en liten katt som simpelthen elsker å kladde til vinduer. Jeg har aldri skjønt dette behovet for å slikke vindusrutene. Føler vel ikke akkurat for å prøve heller. Men vinduene ble i alle fall bedre enn da jeg startet. Helt bra ble de ikke; men utsiden får vente til litt bedre vær.

Og her et bilde av en av mine favorittblomster for tida; Hortensia.


I går var jeg en tur innom Kremmerhuset. De har så utrolig mye fint der. Jeg kjøpte meg blant annet påskete. De teene fra Kremmerhuset jeg har smakt tidligere har vært veldig gode, så jeg har høye forventninger til påsketeen.



Jeg kjøpte meg også en boks til å ha teen i. Liker de fargene så godt. Jeg har et ønske om at vi skal få pusset opp kjøkkenet til sommeren. Der planlegger jeg å ha en vegg i Jotunfargen fabrikk, en gråblå farge. Så denne teboksen vil passe knallbra til mitt fremtidige kjøkken.
Alt dette snakket minner meg på at jeg ikke har drukket noe te i dag... Så nå er det tid for litt te.
Tuddelidu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)