søndag 21. mars 2010

Speil, speil på veggen der...

I gangen har jeg et speil jeg er litt stolt av. Jeg har nemlig vært litt kreativ og fiksa det selv.

Opprinnelig var det en dør med et speil som satt på et sånt garderobeskap i furu. Etter at dette garderobeskapet var blitt skrudd fra hverandre og sammen igjen et par ganger grunnet flytting, kastet jeg hele skapet - med unntak av denne ene døra. Jeg tok av knott og hengsler, sparkla og malte fire strøk med hvit maling glans 80.
Deretter fant jeg fram noe av scrapbooking-samlinga mi og dekorerte litt.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet.


I dag har vi faktisk hatt sludd! Jeg er ikke veldig fornøyd med det merker jeg... Jeg er jo bare SÅ klar for våren. Så hvitt nedbør passer dårlig inn i min plan.
Tusen takk for alle koselige kommentarer! Jeg setter masse pris på det!
Men nå skal jeg prøve å være litt flink student. Jeg har nemlig en oppgave jeg skal levere til uka.
Ha en fortreffelig søndag!

Klem

1 kommentar:

  1. Speilet blei jo kjempefint, så skjønner godt at du blei fornøyd med resultatet:)
    Tusen takk for koselig award, det setter jeg pris på:)
    Lykke til med oppgaveskrivinga!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)