onsdag 31. mars 2010

Da er påskeduken på spiseplassen på plass:)
Så gult har det aldri vært hos oss - og det blir nok et helt år til neste gang. Føler meg ganske vill og våryr med alt dette gule...

I dag har jeg vært på Retorvet. Ikke veldig ofte jeg er der, men blir like positivt overrasket hver gang. Det er faktisk et par interiørbutikker der hvor jeg alltid finner noe fint som bare må bli med meg hjem. Denne gangen fant jeg en søt serviettholder.

Jeg fant også et nydelig fat med speil.

Dette fatet MÅTTE bare bli mitt!

I dag har jeg kjøpt grillpølser. Jeg har nemlig store planer for påsken; blå himmel, strålende sol, gå langs stranda på Tjøme og leke med lille prinsen med sekk på ryggen med engangsgrill, pølser og kvikklunsj for mange kosepauser.
Akkurat det med blå himmel og strålende sol virker litt håpløst når man ser ut av vinduet og på værmeldingene for de nærmeste dagene. Men vi lever da i håpet?

Påskeklem

2 kommentarer:

  1. Planane dine høyrtes fantastiske ut! Håpa veret vise seg frå si beste side, slik at du får realisert dei:)
    Mykje fint du har kjøpt deg! Likte spesielt godt serviettholderen din, fatet var nydeleg og! Gult er kult :)
    God natt!
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Akkurat DEN planen har jeg også for påsken! Krysser fingre for at været snur snart, for dette blir stusselig. Du fant jo påskeduk med prikker!! Fin påskestemning og nydelig serviettholder. Kos dere!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)