tirsdag 23. mars 2010

Hardanger og knapper

I stua har jeg et lite hvitt bord med en hvit hardangerduk på. Duken har min mormor sydd. På bildet ser du også litt av min grønne vegg.

De siste par årene har jeg fått mer sansen for grønt. Så da vi skulle male veggene i stua hvite, valgte jeg å male én av veggene aprilgrønn. Resultatet er jeg veldig fornøyd med. Den dagen jeg er lei fargen kan jeg jo bare male over den ene veggen.
Jeg synes hardangersøm er flott. Én dag skal jeg sette meg ned og prøve å sy det selv...

Her om dagen kom jeg over en utrolig morsom nettside; en knappebutikk ved navn Snella og Petronella. Hadde aldri trodd at knapper kunne være så moro. Kjempemange fine knapper å velge mellom. Jeg klarer ikke å velge meg ut en eller to favoritter, det er så mange...Neste gang jeg skal til Oslo skal jeg sannelig huske å stikke innom. Nysgjerrig? Ta en titt her

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)